המלצות

כתוב את ההמלצה כעת
1
2
3
4
5
שליחה
     
ביטול

הכנס המלצה חדשה

חופשה בשבילך
Average rating:  
 4 reviews
by אנטון פלצקובסקי on חופשה בשבילך
סקר שביעות רצון לצימר בקתות ספא בגולן

רמת ניקיון כללית: 5
ניקיון הבריכה: 5
יחס המארחים: 5
רמה ביחס למחיר: 5
שביעות רצון כללית: 5
האם תמליץ לחבר?:כן

כמה מילים על החוויה: הצימר נוח ויפה מאד, מושקע ומפנק. יהודית הדריכה על הכל בסבלנות. הנוף מדהים. ארוחת בוקר מלאה ועשירה.
כמה הערות טכניות על אחזקת הצימר שהעברתי ליהודית בעל פה: שקע רופף וכבילת תאורה חשופה בחדר המקלחת, מעל הטלויזיה צומת כבילת חשמל פתוחה, דלת חדר המקלחת והמרפסת נפתחות בכח בגלל רצפת העץ הנפוחה שמפריעה לפתיחה (עדיף להגביה המשקוף והדלת). בנוסף גומי חלק תחתון של דלת מקלחון רופף. מכסה ג'קוזי לא נוח להסרה (כבד יחסית).

by Anonymous on חופשה בשבילך

הצימר הכי טוב שהיינו בו :)

בלי להשתפך יותר מדי, הצימר הכי טוב שהיינו בו. מועצב באופן מדהים, פרקטי, מפנק וכיפי. עושה חשק לא לעזוב. המלצנו לחברים ואנחנו מתכוונים לחזור במהרה. כל הכבוד ושתמשיכו להצליח :)

by Anonymous on חופשה בשבילך

היום חזרנו הביתה לאחר 3 ימי פינוק וחוויה ולאחר נסיונות במגוון צימרים יוקרתיים, ריבוי האפשרויות וההיצע הקיים היום בשוק והביקור השני שלנו בצימר, אנחנו יכולים להעיד באובייקטיביות הרתומה לניסיון שהמתחם מציע את את אחת החבילות המשתלמות, הראויות והקסומות בארץ. לעומת צימרים רבים שהנם חלק משטח המגורים של הבעלים, כאן מדובר על מתחם פרטי, מרווח ואינטימי שמזכיר יותר ריזורט בתאילנד מצימר בצפון. היחידות עצמן הם המרווחות והמחבקות ביותר שבהם הינו (והינו בהרבה) , צבע העץ העמוק עם הפריסה הנכונה של הריהוט, המיטה המפנקת והמיקום של הג'קוזי יוצרים קומפוזיציה המייצרת מיד עם הכניסה תחושת רוגע, חופש וחום. בכל פינה ניכרת אהבת האירוח, השקעה בפרטים הקטנים והרצון לרגש ולפנק, האבטיה מצויידת כמו ריזורט 5*, המקרר מלא ביינות והמדפים מציעים עוגיות איטלקיות שזה עתה נאפו. בכל פינה ניכרת תחזוקה עילית והמקום נראהף מריח ומרגיש חדש לגמרי לרבות מכשירי חשמל,מיזוג כלי אמבט ,מיטה וכו.. המרפסת כוללת ג'קוזי נוסף, פינת ישיבה ונדנדת ערסל שכולם פונים לנוף בראשתי של הכנרת, ההרים והרבה ירוק. את כל זה חותמים אירוח מחבק ומשפחתי , טיפולים הוליסטים ומושב רמות הייחודי והפסטורלי.
אנחנו מחכים כבר לפעם הבאה שנבוא לנוח, להתנתק ושוב להתאהב... תודה.

by Anonymous on חופשה בשבילך

יש שיגידו כי 3 לילות בצימר זה הרבה... אבל בצימר ספא בגולן זה ממש לא מספיק!
לא ראינו בחיינו צימר כל-כך מדהים ביופיו, מפנק באווירתו ומושקע בכל פינה שבו...
מודים ליהודית ואלעד על החוויה היפה והמפנקת.