המלצות

כתוב את ההמלצה כעת
1
2
3
4
5
שליחה
     
ביטול

הכנס המלצה חדשה

חופשה בשבילך
Average rating:  
 24 reviews
by יוליה ברקן on חופשה בשבילך

מומלץ מומלץ מומלץ!!! הצימר הראשון שלי ושל חבר שלי , החוויה הייתה פשוט מדהימה ומפנקת,לא יכולנו לבחור מקום יותר מפנק מזה! הכל כפי שנראה בתמונות ואפילו יותר טוב,הכל נקי ומצוחצח עם ריח רענן, הארוחות מדהימות והבעלים עוד יותר,יחס חם ואדיב,מקום משגע!

by שולי ירושלמי on חופשה בשבילך

התארחנו בסופש האחרון 2 משפחות. לירון בעל הצימר עשה הכל שהאירוח יהיה מושלם. הקוסקוס ביום שישי חלומי וארוחת הבוקר מפנקת יותר מבית מלון בשמי ו ובשם הילדים תודה!!!

by מירב ויגאל on חופשה בשבילך

תודה ללירון המקסים על יחס נפלא ודואג. ארוחת בוקר מופלאה. התארחנו שתי משפחות ללילה אחד עם בריכה וגקוזי חמים. הילדים נהנו מאוד. חדרים נקיים ויפים. ממליצים בחום

by לירן ואבי on חופשה בשבילך

יחס חם ודואג של לירון בעל המקום.. מתייחס לכל דבר ודואג שהכל יהיה מושלם. ארוחת בוקר טובה ועשירה וצימר טוב עם גקוזי מפנק. נהננו מאוד !

by אורית נועם on חופשה בשבילך

הילת הנוף כמוכם כשמכם. יש בכם הילה טהורה ונעימה ונוף מדהים! תודה על אירוח מקסים של שלושה ימים של מנוחה נטו בסוויטה חמימה ומפנקת,עם ערכת קפה ומים חמים וקרים, עם מכונת אספרסו, עם ג'קוזי כיפי בחדר ומחוצה לו. תודה על ארוחות טעימות ומפנקות. על חדר נקי ומבריק. על מקלחת מבריקה עם מים חמים ללא הפסקה.על מצעים נעימים וריח נפלא מגבות נקיות עם ריח משגע. תודה לירון יקר שדאגת שלא ייחסר לנו כלום. תודה לאמא המדהימה שלך על אוכל ושירות מעולה. בטוח שנחזור שוב רק שהפעם זה יהייה עם זוגות נוספים. אז שוב תודה רבה על הכל מהכל ניהננו בטירוףףףף!!

by ספיר on חופשה בשבילך

מקום רגוע ושקט עם נוף מהמם, יחס חם המון המון אכפתיות, צימר מאוד מושקע עם כל מה שצריך ומעבר! ארוחת בוקר מפנקת מומלץ מאוד להגיע!

by לאוניד חיבינוב on חופשה בשבילך

מקום מקסים! יש בו הכל מהכל! מקום שקט, אווירה מושלמת! יחס של הבעלים מעל ומעבר לצפוי! בשרות כזה מדהים עוד לא ניתקלתי בשום מקום! ממליץ בחום ובאחריות!

by Anonymous on חופשה בשבילך

צימר מפנק ונקי, יש בו הכל, לא חסר שום דבר. לירון תותח אמיתי שדואג להכל ובכיף! ממליץ מאוד

by Anonymous on חופשה בשבילך

צימר יפה מאוד, מיקום נוח ושקט. ארוחת בוקר הכי טובה שיש !! השירות של לירון מדהים, משקיע ונותן את הלב וכל מה שהיינו צריכים הוא היה שם ועזר לנו

by Anonymous on חופשה בשבילך

צימר מהמם, גדול ונעים. והכי חשוב - לירון הוא אדם מדהים ואיש שירות יוצא מגדר הרגיל. גם ארוחת הבוקר הייתה טעימה ועשירה מאוד. מומלץ בחום!

Page 1 of 3:
«
 
 
1
2
3
 
»